Obsługa zgłoszeń sygnalistów

Obecnie brak dostępnych terminów

590 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 4 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 1
Zapisz się

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 30 60

[email protected]

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

Co zyskasz?

Po szkoleniu Uczestnicy będą wiedzieli:

  • czy organizacja poprawnie wyznaczyła osoby do odbioru zgłoszeń i działań następczych,
  • jak postępować w organizacji, gdy wpłynie zgłoszenie wewnętrzne,
  • jakie działania następcze, po wpłynięciu zgłoszenia wewnętrznego muszą podjąć osoby do tego wyznaczone, • jak prawidłowo prowadzić działania następcze, • jakie metody zastosować prowadząc postępowania wyjaśniające,
  • jakie jeszcze wykonać kroki, jako dobre praktyki działań następczych

O szkoleniu

Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024, poz. 928) zaczęła obowiązywać w dniu 25 września 2024 r.

Jeżeli Państwa firma ustaliła już wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych to należy zadać sobie pytanie, czy organizacja jest gotowa do przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych?

Czy na pewno poprawnie zostały wyznaczone osoby do odbierania oraz rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych?

A czy wyznaczone osoby wiedzą co dokładnie zrobić, krok po kroku, gdy zgłoszenie wewnętrzne wpłynie do firmy?

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy nabędą praktycznej wiedzy dotyczącej podejmowania działań następczych (w tym prowadzenia postepowań wyjaśniających), po wpłynięciu zgłoszenia wewnętrznego.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. Osoby wyznaczone do odbioru zgłoszeń i działań następczych w organizacji.
  2. Wpłynęło zgłoszenie wewnętrzne i co dalej?
  3. Jakie działania następcze powinny podjąć osoby upoważnione do ich podejmowania?
  4. Prowadzenie wewnętrznego postępowania wyjaśniającego.
  5. Cele postępowania wyjaśniającego.
  6. Zakres postępowania wyjaśniającego.
  7. Etapy postępowania wyjaśniającego.
  8. Podejmowanie działań po zakończeniu postępowania wyjaśniającego.
  9. Pozostałe działania, jako dobre praktyki działań następczych.

Pokaż cały program

Zwiń

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Członkowie zarządów, dyrektorzy, menedżerowie, pracownicy działów: compliance, prawnego, bezpieczeństwa, audytu, kontroli wewnętrznej, kadr i HR, w tym osoby wyznaczone w organizacji do odbioru i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych.

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 30 60

[email protected]

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ