Kontakt
Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Chcesz dowiedzieć się więcej o Polskim Centrum Kadrowo-Płacowym? Skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem w firmie lub skorzystaj z dedykowanego formularza na końcu strony. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie udzielimy wszelkich informacji.
Zainteresowała Cię nasza oferta i chcesz dowiedzieć się więcej?
Masz pytania związane z płatnościami, fakturami czy rozliczeniami?
Chcesz zostać trenerem PCKP? Napisz do nas!
Pozostałe kontakty
Biuro Obsługi Klienta
Szkolenia wewnętrzne
Fax
Masz pytanie, ale nie wiesz, z którym zespołem się skontaktować?
Wypełnij formularz, powiedz nam czego potrzebujesz, a my odezwiemy się do Ciebie.
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdą tu Państwo interesujących Was odpowiedzi,
skontaktujcie się z nami telefonicznie lub mailowo.
Na wszystkie nasze wydarzenia możesz zapisać się przez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na podstronie każdego szkolenia i Live Meetingu. Jeżeli wolisz zapisać się mailowo, możesz pobrać i wypełnić plik „formularz zgłoszeniowy”, który znajdziesz na podstronie każdego z naszych wydarzeń, a następnie wysłać go na adres: [email protected]. Jeśli żadna z tych form Ci nie odpowiada lub masz dodatkowe pytania związane z naszymi usługami, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 42 235 30 60.
Nasze wydarzenia online realizujemy na platformie ZOOM. Na 3 dni przed szkoleniem lub Live Meetingiem, każdy uczestnik otrzymuje od nas mailowo indywidualny link dostępowy do spotkania. Wiadomość jest wysyłana na adresy e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. Dodatkowo jeden dzień przed wydarzeniem otrzymasz przypomnienie, w którym również znajdziesz dane do logowania.
Nie, na wydarzenie możesz wejść przez ZOOM-a bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Jeśli jednak nie ma przeszkód technicznych do zainstalowania aplikacji to zachęcamy do tego, gdyż tego typu połączenie online zazwyczaj jest bardziej stabilne i pozwala komfortowo uczestniczyć w szkoleniu lub Live Meetingu, nawet w przypadku nieco słabszego łącza internetowego.
- Szkolenie – materiały wysyłamy mailowo do każdego uczestnika na dzień przed lub w dniu realizacji wydarzenia – w zależności od tematu spotkania. W wyjątkowych sytuacjach (np. gdy ekspert wprowadzi dodatkowe zmiany) może się zdarzyć, że otrzymasz dodatkową wiadomość, zawierającą zaktualizowane pliki z materiałami. Sprawdzaj więc regularnie skrzynkę mailową, aby niczego nie przeoczyć.
- Live Meeting – materiały wysyłamy mailowo do każdego uczestnika zazwyczaj w ciągu kilku dni od daty realizacji wydarzenia. W wyjątkowych sytuacjach (np. gdy ekspert wprowadzi dodatkowe zmiany) może się zdarzyć, że otrzymasz dodatkową wiadomość, zawierającą zaktualizowane pliki z materiałami. Sprawdzaj więc regularnie skrzynkę mailową, aby niczego nie przeoczyć.
Tak, oczywiście. Imienne certyfikaty wysyłamy mailowo do wszystkich uczestników szkoleń i Live Meetingów w ciągu kilku dni po dacie wydarzenia. Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to:
- w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie trafiła do folderów: „Inne”, „Oferty”, „Spam” itp.
- jeśli nie znajdziesz tam wiadomości z certyfikatem, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 42 235 30 60
Nie udostępniamy nagrań. Nasze szkolenia i Live Meetingi są wydarzeniami online na żywo, podczas których eksperci udzielają również odpowiedzi na pytania, zadawane przez uczestników.
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie: 42 235 30 60 lub mailowo: [email protected]. Nasz konsultant pomoże Ci przepisać się na inny termin szkolenia lub rozpocznie proces zwrotu Twojej płatności.
Tak. W takim przypadku przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 42 235 30 60. Na podstawie nazwy firmy oraz numeru NIP nasz konsultant dopisze w systemie zgłoszeniowym stosowną adnotację, dzięki której za swoje szkolenie zapłacisz, dopiero po jego realizacji.
Dokumenty księgowe wysyłamy na adres e-mail osoby zamawiającej, podany w formularzu zgłoszeniowym. Fakturę VAT otrzymujesz po opłaceniu zamówienia, a Proformę w sytuacji, gdy wybierzesz jako preferowaną formę płatności: „przelew bankowy tradycyjny”. Jeśli któryś z tych dokumentów do Ciebie nie dotarł, to:
- w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie trafiła do folderów: „Inne”, „Oferty”, „Spam”, itp.
- jeśli nie znajdziesz tam korespondencji od Polskiego Centrum Kadrowo-Płacowego, napisz do nas na adres: [email protected], koniecznie podając w treści wiadomości: NIP i nazwę firmy lub Imię i Nazwisko (w przypadku zgłoszeń jako osoba fizyczna), oraz adres e-mail, na jaki powinniśmy przesłać duplikat FV lub Proformy. Możesz też skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta: 42 235 30 60.
Przesłanie dowodu wpłaty nie jest obligatoryjnie, ale znacznie przyspiesza proces potwierdzenia Twojego zgłoszenia. Zachęcamy więc do przesyłania potwierdzeń wpłat na adres: [email protected].
Nie. Jeżeli nie opłacisz faktury proforma skontaktujemy się z Tobą przed wydarzeniem, aby potwierdzić Twój udział i termin płatności lub ewentualnie przyjąć Twoją rezygnację z udziału w wydarzeniu.
Tak. Krajowy Fundusz Szkoleniowy pozwala na dofinansowanie kształcenia pracowników i pracodawców, a o jego środki może wystąpić każdy pracodawca w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia. Udostępniamy wszelkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosku o dofinansowanie i pomagamy w ich wypełnieniu. Szczegółowe informacje w tej sprawie uzyskasz, kontaktując się z nami telefonicznie: 42 235 30 60 lub mailowo: [email protected].
Zrezygnowaliśmy ze sprawdzania numerów Kart Klienta. Jeśli Twoja firma posiada zniżkę na nasze usługi, to naliczymy Ci ją automatycznie na podstawie numeru NIP oraz miasta jakie wpiszesz w formularzu zgłoszeniowym. Taka informacja będzie widoczna w podsumowaniu zgłoszenia.