Telefoniczna i Korespondencyjna Obsługa Klienta

Obecnie brak dostępnych terminów

490 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 5 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 1
Zapisz się

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 30 60

[email protected]

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

O szkoleniu

Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady skutecznej komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie podstawowych zasad profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, jak i korespondencyjnie – email oraz pisma papierowe. Uczestnicy poznają od czego zależy skuteczność przekazu w komunikacji z klientem – w standardowych sprawach, jak i reklamacjach. Będzie również okazja poćwiczenia komunikacji asertywnej na przykładach.

Dla kogo:

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników działów obsługi klienta oraz innych zespołów, mających do czynienia z klientem w codziennej pracy.

Zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w pracy z klientami w formie telefonicznej i korespondencyjnej.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. Profesjonalne standardy kontaktu z klientem:
    • przygotowanie do spotkania,
    • rozpoznawanie potrzeb,
    • zamykanie kontaktu.
  2. Podstawowe źródła komunikacji:
    • mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
    • parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
    • słowa.
  3. Zasady skutecznej komunikacji telefonicznej z klientem.
  4. Efektywna komunikacja w korespondencji (emaile i listy tradycyjne):
    • słowa, które oddziałują na podświadomość,
    • siła ukrytych stwierdzeń,
    • implikacje,
    • pytania w procesie komunikacji,
    • pokonywanie obiekcji i celne riposty.
  5. Różni klienci - różne osobowości.
  6. Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?
  7. Komunikacja interpersonalna w procesie reklamacyjnym:
    • rola nastawienia,
    • rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu relacji,
    • znaczenie słuchania empatycznego,
    • komunikacja werbalna - programatory językowe i różnica znaczeń,
    • stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu.
  8. Asertywność w komunikacji z klientem.

Pokaż cały program

Zwiń

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 30 60

[email protected]

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ