Starając się spełnić Państwa oczekiwania, stworzyliśmy program lojalnościowy pozwalający Klientom planującym regularne podnoszenie kwalifikacji uzyskać indywidualne rabaty, których wysokość zależna będzie od łącznej wartości i ilości zgłoszeń danej firmy na szkolenia. Z programu mogą skorzystać zarówno stali Klienci, jak i firmy, które nie korzystały jeszcze z proponowanych przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe szkoleń.
Korzyści z posiadania Karty Klienta
Karta umożliwia zalogowanie się w serwisie internetowym www.pckp.pl. Klienci, którzy zdecydują się na jej używanie zyskują:
- Wygodną ścieżkę zgłoszenia na szkolenia (bez potrzeby każdorazowego uzupełniania danych firmy)
- Dostęp do dotychczasowej historii zamówień
- Możliwość edycji danych teleadresowych firmy oraz informacji na temat osób kontaktowych
- Możliwość uzyskania indywidualnych rabatów dostępnych tylko dla posiadaczy Karty Klienta
Jak otrzymać Kartę Klienta?
Kartę Klienta można otrzymać, biorąc udział w szkoleniu organizowanym przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe. Imienna Karta zostanie wówczas przekazana uczestnikowi wraz z dyplomem ukończenia szkolenia.
Klienci, którzy w najbliższym czasie nie wybierają się na szkolenie, a chcieliby otrzymać Kartę już teraz, mogą ją zamówić, wchodząc na stronę www.pckp.pl i wybierając opcję „Zamów Kartę Klienta” w prawym górnym rogu serwisu. W tym przypadku Karta zostanie przesłana pocztą.
Już teraz zachęcamy Państwa do wypełnienia krótkiego e-formularza „Zamów Kartę Klienta”.
Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie programu lojalnościowego „Wiedza procentuje”. Wszelkie pytania, uwagi lub sugestie prosimy kierować na adres: [email protected].