09.08.2010 r.
3 min

Wiedza, która procentuje – wyjątkowy program lojalnościowy dla Klientów Polskiego Centrum Kadrowo-Płacowego

Ekspert PCKP

Skopiuj link
09.08.2010r.
3 min

Starając się spełnić Państwa oczekiwania, stworzyliśmy program lojalnościowy pozwalający Klientom planującym regularne podnoszenie kwalifikacji uzyskać indywidualne rabaty, których wysokość zależna będzie od łącznej wartości i ilości zgłoszeń danej firmy na szkolenia. Z programu mogą skorzystać zarówno stali Klienci, jak i firmy, które nie korzystały jeszcze z proponowanych przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe szkoleń.

Korzyści z posiadania Karty Klienta

Karta umożliwia zalogowanie się w serwisie internetowym www.pckp.pl. Klienci, którzy zdecydują się na jej używanie zyskują:

  • Wygodną ścieżkę zgłoszenia na szkolenia (bez potrzeby każdorazowego uzupełniania danych firmy)
  • Dostęp do dotychczasowej historii zamówień
  • Możliwość edycji danych teleadresowych firmy oraz informacji na temat osób kontaktowych
  • Możliwość uzyskania indywidualnych rabatów dostępnych tylko dla posiadaczy Karty Klienta

Jak otrzymać Kartę Klienta?

Kartę Klienta można otrzymać, biorąc udział w szkoleniu organizowanym przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe. Imienna Karta zostanie wówczas przekazana uczestnikowi wraz z dyplomem ukończenia szkolenia.

Klienci, którzy w najbliższym czasie nie wybierają się na szkolenie, a chcieliby otrzymać Kartę już teraz, mogą ją zamówić, wchodząc na stronę www.pckp.pl i wybierając opcję „Zamów Kartę Klienta” w prawym górnym rogu serwisu. W tym przypadku Karta zostanie przesłana pocztą.

Już teraz zachęcamy Państwa do wypełnienia krótkiego e-formularza „Zamów Kartę Klienta”.

Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie programu lojalnościowego „Wiedza procentuje”. Wszelkie pytania, uwagi lub sugestie prosimy kierować na adres: [email protected].