- stwierdzających stan zdrowia,
- dotyczących okresów składkowych i nieskładkowych,
- stwierdzających wysokość wynagrodzenia, przychodu, dochodu i uposażenia przyjmowanego do ustalenia podstawy wymiaru świadczeń, wydawanych przez jednostki upoważnione na podstawie odrębnych przepisów do przechowywania dokumentacji zlikwidowanych lub przekształconych zakładów pracy.
Zgodnie z przepisem ust. 2 § 28 powyższego rozporządzenia nadal organ rentowy ma obowiązek po wydaniu decyzji w sprawie świadczenia zwrócić zainteresowanemu, na jego wniosek, przedłożone dokumenty (po sporządzeniu ich kopii). Wyjątek w tym zakresie dotyczy jedynie:
- zaświadczeń potwierdzających wysokość wynagrodzenia, przychodu, dochodu i uposażenia, przyjmowanych do ustalenia podstawy wymiaru świadczeń,
- rachunków poniesionych kosztów pogrzebu,
- pisemnych zeznań świadków,
- pisemnych oświadczeń zainteresowanego.
Rozwiązanie przewidziane w pkt 2 stosuje się odpowiednio do członków rodziny zmarłego świadczeniobiorcy.